GÜNDEM 10.02.2026 18:32:00 0
Uludağ zirvesinde

Uludağ zirvesinde 'Gençlik Buluşması'

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen ‘Uludağ Gençlik Buluşması’na katılan üniversiteliler, Uludağ’ın büyüleyici atmosferinde kışın tadını doyasıya çıkardı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen ‘Uludağ Gençlik Buluşması’na katılan üniversiteliler, Uludağ’ın büyüleyici atmosferinde kışın tadını doyasıya çıkardı.

Bursa'da eğitim gören üniversite öğrencileri, Bursa Büyükşehir Belediyesi Gençlik ve Spor Dairesi Başkanlığına bağlı Gençlik Şube Müdürlüğü tarafından organize edilen ‘Uludağ Gençlik Buluşması’ ile Uludağ’ın eşsiz doğası eşliğinde coşkulu ve keyifli anlar yaşadı. Yaklaşık 300 gencin katıldığı buluşmada, doğayla iç içe vakit geçiren üniversite öğrencileri, aynı zamanda sosyal ve kültürel etkinliklere de katıldı. DJ performansıyla eğlenceli vakit geçiren gençler, Uludağ’ın atmosferinde kışın en keyifli molasını verdi. Gün boyu enerjileriyle unutulmaz bir gün geçiren üniversitelilere, Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından sucuk ekmek, salep, sıcak çikolata ve kahve de ikram edildi. Uludağ’da çok keyifli bir gün geçirdiklerini söyleyen öğrenciler, etkinlik dolayısıyla Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’e teşekkür etti.

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

İnegöl'de altyapı hamlesi

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

İnegöl Emlak Müşavirleri Derneği’nden EİDS uyarısı

‘Daha Yeşil Bursa’ için dünyadaki iyi uygulamalar takipte

İnegöl Belediyesporlu Sporcu Dünya Kupası’nda Türkiye İçin Yarıştı

Zabıta Ekiplerinden Manavlara Denetim

  • BIST 100

    18173,39%-0,96
  • DOLAR

    46,46% 0,04
  • EURO

    52,88% -0,02
  • GRAM ALTIN

    6088,83% -0,87
  • Ç. ALTIN

    9982,22% 0,00