Spor 22.05.2021 11:29:00 0
Oğuz Çetinkaya yuvada kaldı

Oğuz Çetinkaya yuvada kaldı

İnegölspor, iç transferde sözleşmesi sona eren defans oyuncusu Oğuz Çetinkaya’ın sözleşmesini 1 yıl uzattı.

Kulüp tesislerinde düzenlenen imza töreninde konuşan Futbol Şube Sorumlusu Sedat Esadi, şunları söyledi: “Hocamızın verdiği transfer raporları doğrultusunda, iç ve dış transfer görüşmelerine başladık. Bu bağlamda geçtiğimiz sezon başı Afjet Afyonspor’dan transfer edip 1 yıllık anlaşma sağladığımız defans oyuncusu Oğuz Çetinkaya ile tekrar anlaştık ve sözleşmesini 1 yıl uzattık. Kendisi gerek karakteri gerekse oyunculuğu ile ön plana çıkmış başarılı bir kardeşimiz. Bu bağlamda şahsım, yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımın ve teknik ekibimizin ortak kararı ile hiç tereddütsüz kendisi ile sözleşme yenilemeye karar verdik. Yeni sezonda da geçtiğimiz sezon göstermiş olduğu performansı artarak devam edeceğinden hiç şüphemiz yok. Anlaşmanın her iki taraf içinde hayırlı olmasını diliyorum”

Oğuz Çetinkaya ise “İnegölspor ile tekrar anlaştığımız için çok mutluyum. Maalesef kötü bir sezon geçirdik. Bu manada taraftarlarımızda özür dilerim. Bu seneden gerekli dersleri çıkarttığımızı düşünüyorum. Önümüzde sezon daha iyi bir İnegölspor ile taraftarlarımıza hak ettikleri başarıları yaşatacağımızdan eminim. Bana güvenerek sözleşmemi yenileyen başta Kulüp Başkanımız Kani Ademoğlu olmak üzere tüm yönetim kurulu üyelerine teşekkür ediyorum.”dedi.

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

İnegöl Belediyesi’nin Temizlik Filosu Yapay Zeka İle Güçleniyor

Bursa'da aşure kazanları birlik için kaynayacak

İnegöl'de yollar yenileniyor

İnegöl'de altyapı hamlesi

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

İnegöl Emlak Müşavirleri Derneği’nden EİDS uyarısı

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,93% 0,21
  • GRAM ALTIN

    5963,88% -0,26
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00