Spor 19.06.2021 09:55:00 0
Mustafa Kayabaşı inegölsporda

Mustafa Kayabaşı inegölsporda

İnegölspor, Ankara Demirspor’da orta saha oyuncusu Mustafa Kayabaşı ile 2 yıllık sözleşme imzaladı.

İmza töreninde konuşan Yönetim Kurulu Üyesi Mustafa Şeşka, şunları söyledi: Transfer çalışmalarımızın yavaş yavaş sonuna doğru geldik. Bugün Ankara Demirspor’da orta saha oyuncusu Mustafa Kayabaşı ile 2 yıllık sözleşme imzaladık. Anlaşmanın her iki taraf içinde hayırlı uğurlu olmasını diliyorum. Yapacağımız birkaç transferimiz daha kaldı. Oyuncularımızla görüşmelerimiz sürüyor. En kısa zamanda transfer çalışmalarımızı noktalayıp, yeni sezon hazırlıklarına başlayacağız.

Mustafa Kayabaşı ise “Hedefi olan bir kulübe geldim, mutluyum. İnşallah hedefimiz doğrultusunda güzel bir sezon geçiririz. Bu sene güzel hedeflerimiz var. Geçen sene yaşanan kötü anıları bu sene güzel bir sezon geçirerek unuttururuz inşallah.

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

İnegöl Belediyesi’nin Temizlik Filosu Yapay Zeka İle Güçleniyor

Bursa'da aşure kazanları birlik için kaynayacak

İnegöl'de yollar yenileniyor

İnegöl'de altyapı hamlesi

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

İnegöl Emlak Müşavirleri Derneği’nden EİDS uyarısı

  • BIST 100

    18206,08%1,36
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,00% 0,30
  • GRAM ALTIN

    5973,01% -0,11
  • Ç. ALTIN

    9650,81% -1,23