GÜNDEM 16.05.2025 18:53:00 0
İşçi göçük altında kaldı

İşçi göçük altında kaldı

İnegöl'de meydana gelen olayda alt yapı çalışmaların yapıldığı cadde göçük meydana geldi. Toprak altında kala işçi ölümden döndü.

Edinilen bilgilere göre olay Muratbey Caddesi üzerinde meydana geldi. Toprak altında kalan işçi, mesai arkadaşları ve sağlık ekiplerince yarım saat süren çalışma sonucu kurtarıldı. Bursa Büyükşehir Belediyesinin altyapı çalışmasını yapan taşeron firma çalışanları altyapı çalışması yaparken biranda toprak kayması meydana geldi. Feci olayda işçilerden biri göçük altında kaldı. Olayı gören diğer mesai arkadaşları toprak altında kalan işçiyi kurtarmak için zamanla yarıştı. Uzun süren çalışmalar sonucu işçi kurtarıldı. İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından İnegöl Devlet Hastanesine kaldırıldı. İşçinin çeşitli yerlerinde kırıklar meydana geldiği hastanedeki tedavisinin sürdürüldüğü öğrenildi. Olayla ilgili soruşturma ise sürdürülüyor.


 

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

inegöl'de traktör devrildi

Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”

Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda

Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65