Spor 4.05.2021 14:07:00 0
İnşallah İnegöl kümede kalacak

İnşallah İnegöl kümede kalacak

İnegölspor Teknik Direktörü Hasan Erkin Şimşir, deplasmanda 2-2 berabere kaldıkları Uşak Spor maçına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Maçın ardından gazetecilere açıklama yapan Şimşir, şunları söyledi: “Her puan değerli dedik. Her maçtan puan çıkartmaya çalışıyoruz. Son maça kaldı. Bir 90 dakika kaldı. Avantajımız şu düşmüş olarak gelen bir takım. Beraberlik bize yetiyor ama galip gelirsekte ligi hiç olmazsa galip gelerek bitirmek istiyoruz. Benim sinirlendiğim taraf puan değil. Puana seviniyorum da, oyun olarak hak etmiyoruz. Sıkıntılı oynuyoruz. Tabi çocuklarda haklı, stresli maçlar oynanıyor. İnşallah İnegöl kümede kalacak. Önümüzdeki seneye bakacağız.”

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

İnegöl Belediyesi’nin Temizlik Filosu Yapay Zeka İle Güçleniyor

Bursa'da aşure kazanları birlik için kaynayacak

İnegöl'de yollar yenileniyor

İnegöl'de altyapı hamlesi

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

İnegöl Emlak Müşavirleri Derneği’nden EİDS uyarısı

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,93% 0,21
  • GRAM ALTIN

    5963,88% -0,26
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00