İnegöl'e yeni Aile Sağlığı Merkezi geliyor!
İnegöl’de yeni bir Aile Sağlığı Merkezi’nin yapımı için protokol imzalandı. İşadamı Ali Şahin tarafından yapılacak Aile sağık merkezin detaylarını nİegöl Kaymakamı Eren Arslan, gelişmeyi kamuoyuyla paylaştı.
Hayırsever iş insanı Ali Şahin tarafından Turgutalp Mahallesi’nde inşa edilecek Aile Sağlığı Merkezi’ne ilişkin protokolün, Erol Ayyıldız’ın onayıyla imzalandığı bildirildi.
Kaymakam Eren Arslan, ilçeye kazandırılacak sağlık yatırımına verdiği destek dolayısıyla Alper Taban ve hayırsever iş insanına teşekkür ederek, merkezin İnegöl’e hayırlı olmasını diledi.
📢 İnegöl’e Yeni Aile Sağlığı Merkezi Hayırlı Olsun…
Hayırsever iş insanı Ali Şahin tarafından Turgutalp Mahallesi’nde Aile Sağlığı Merkezi yapımına ilişkin protokolü Valimiz Sayın Erol Ayyıldız’ın olurlarıyla imzaladık.
Sağlık yatırımına desteğinden dolayı Belediye Başkanımız… pic.twitter.com/rb6Otv6Iwe— 🇹🇷 Eren ARSLAN__✍️ (@__erenarslan) February 26, 2026
Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”
Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda
Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu
İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi
Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu
Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65

