GÜNDEM 26.02.2026 22:03:00 0
İnegöl

İnegöl'e yeni Aile Sağlığı Merkezi geliyor!

İnegöl’de yeni bir Aile Sağlığı Merkezi’nin yapımı için protokol imzalandı. İşadamı Ali Şahin tarafından yapılacak Aile sağık merkezin detaylarını nİegöl Kaymakamı Eren Arslan, gelişmeyi kamuoyuyla paylaştı.

Hayırsever iş insanı Ali Şahin tarafından Turgutalp Mahallesi’nde inşa edilecek Aile Sağlığı Merkezi’ne ilişkin protokolün, Erol Ayyıldız’ın onayıyla imzalandığı bildirildi.

Kaymakam Eren Arslan, ilçeye kazandırılacak sağlık yatırımına verdiği destek dolayısıyla Alper Taban ve hayırsever iş insanına teşekkür ederek, merkezin İnegöl’e hayırlı olmasını diledi.

 

📢 İnegöl’e Yeni Aile Sağlığı Merkezi Hayırlı Olsun…

Hayırsever iş insanı Ali Şahin tarafından Turgutalp Mahallesi’nde Aile Sağlığı Merkezi yapımına ilişkin protokolü Valimiz Sayın Erol Ayyıldız’ın olurlarıyla imzaladık.

Sağlık yatırımına desteğinden dolayı Belediye Başkanımız… pic.twitter.com/rb6Otv6Iwe

— 🇹🇷 Eren ARSLAN__✍️ (@__erenarslan) February 26, 2026

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”

Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda

Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

Büyükşehir, Muharrem ayının bereketini vatandaşlarla paylaşıyor

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65