İnegöl'e yeni Aile Sağlığı Merkezi geliyor!
İnegöl’de yeni bir Aile Sağlığı Merkezi’nin yapımı için protokol imzalandı. İşadamı Ali Şahin tarafından yapılacak Aile sağık merkezin detaylarını nİegöl Kaymakamı Eren Arslan, gelişmeyi kamuoyuyla paylaştı.
Hayırsever iş insanı Ali Şahin tarafından Turgutalp Mahallesi’nde inşa edilecek Aile Sağlığı Merkezi’ne ilişkin protokolün, Erol Ayyıldız’ın onayıyla imzalandığı bildirildi.
Kaymakam Eren Arslan, ilçeye kazandırılacak sağlık yatırımına verdiği destek dolayısıyla Alper Taban ve hayırsever iş insanına teşekkür ederek, merkezin İnegöl’e hayırlı olmasını diledi.
📢 İnegöl’e Yeni Aile Sağlığı Merkezi Hayırlı Olsun…
Hayırsever iş insanı Ali Şahin tarafından Turgutalp Mahallesi’nde Aile Sağlığı Merkezi yapımına ilişkin protokolü Valimiz Sayın Erol Ayyıldız’ın olurlarıyla imzaladık.
Sağlık yatırımına desteğinden dolayı Belediye Başkanımız… pic.twitter.com/rb6Otv6Iwe— 🇹🇷 Eren ARSLAN__✍️ (@__erenarslan) February 26, 2026
'Kuzeyin Ezgileri' Merinos’ta Bursalılarla buluştu
İMASKOP genel kurulunda başkanlık seçimi öncesi gerginlik
Doğa koleji 7. yaratıcı çocuk festivali'nde binlerce çocukla buluştu
Hikmet Şahin Kültür Parkı Giriş Çıkışlarına Lgs Düzenlemesi
İnegöl Belediyesi’nin Gitar Kursu Kursiyerleri Sertifikalarını Aldı
Başkan Taban İnegöl Belediyesi Stajyerleriyle Bir Araya Geldi
-
BIST 100
17242,49%-0,12
-
DOLAR
46,15% 0,06
-
EURO
53,40% 0,24
-
GRAM ALTIN
6075,99% 0,63
-
Ç. ALTIN
10013,24% 0,00

