GÜNDEM 2.02.2026 12:22:00 0

'Gönlümüzdeki Nağmeler' ile müzik dolu gece

Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen ‘Gönlümüzdeki Nağmeler’ konseri, sanatseverlere unutulmaz bir müzik akşamı yaşattı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen ‘Gönlümüzdeki Nağmeler’ konseri, sanatseverlere unutulmaz bir müzik akşamı yaşattı.

Türk Sanat Müziği Bölümü tarafından hazırlanan konserde Gökçe Bekaroğlu ve Salih Taşkın sahne aldı. Atatürk Kültür Merkezi Merinos Yerleşkesi’ndeki programa, sanatseverler yoğun ilgi gösterdi. Türk Sanat Müziği’nin sevilen eserlerini Bursalılar için seslendiren solistler, performanslarıyla dinleyicilerden büyük beğeni topladı. Konseri ilgiyle dinleyen konuklar, gecenin sonunda sanatçıları uzun süre alkışladı.

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

inegöl'de traktör devrildi

Başkan Vekili Biba: “Aşure, bereket demektir”

Kaymakam Eren Arslan’a Duygu Dolu Veda

Başkan Alper Taban Güvenlik Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

İnegöl’de Yeni Tek Yön Ve Park Yasağı Düzenlemeleri Hayata Geçirildi

Başkan Taban Ertuğrulgazi Mahallesi Sakinleriyle Buluştu

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65