'Gönlümüzdeki Nağmeler' ile müzik dolu gece
Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen ‘Gönlümüzdeki Nağmeler’ konseri, sanatseverlere unutulmaz bir müzik akşamı yaşattı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen ‘Gönlümüzdeki Nağmeler’ konseri, sanatseverlere unutulmaz bir müzik akşamı yaşattı.
Türk Sanat Müziği Bölümü tarafından hazırlanan konserde Gökçe Bekaroğlu ve Salih Taşkın sahne aldı. Atatürk Kültür Merkezi Merinos Yerleşkesi’ndeki programa, sanatseverler yoğun ilgi gösterdi. Türk Sanat Müziği’nin sevilen eserlerini Bursalılar için seslendiren solistler, performanslarıyla dinleyicilerden büyük beğeni topladı. Konseri ilgiyle dinleyen konuklar, gecenin sonunda sanatçıları uzun süre alkışladı.
İMASKOP genel kurulunda başkanlık seçimi öncesi gerginlik
Doğa koleji 7. yaratıcı çocuk festivali'nde binlerce çocukla buluştu
Hikmet Şahin Kültür Parkı Giriş Çıkışlarına Lgs Düzenlemesi
İnegöl Belediyesi’nin Gitar Kursu Kursiyerleri Sertifikalarını Aldı
Başkan Taban İnegöl Belediyesi Stajyerleriyle Bir Araya Geldi
Kültür Fabrikası’nın kış dönemine görkemli kapanış
-
BIST 100
17242,49%-0,12
-
DOLAR
46,15% 0,06
-
EURO
53,41% 0,28
-
GRAM ALTIN
6075,07% 0,61
-
Ç. ALTIN
10013,24% 0,00

