GÜNDEM 2.02.2026 12:22:00 0

'Gönlümüzdeki Nağmeler' ile müzik dolu gece

Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen ‘Gönlümüzdeki Nağmeler’ konseri, sanatseverlere unutulmaz bir müzik akşamı yaşattı.

Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü tarafından düzenlenen ‘Gönlümüzdeki Nağmeler’ konseri, sanatseverlere unutulmaz bir müzik akşamı yaşattı.

Türk Sanat Müziği Bölümü tarafından hazırlanan konserde Gökçe Bekaroğlu ve Salih Taşkın sahne aldı. Atatürk Kültür Merkezi Merinos Yerleşkesi’ndeki programa, sanatseverler yoğun ilgi gösterdi. Türk Sanat Müziği’nin sevilen eserlerini Bursalılar için seslendiren solistler, performanslarıyla dinleyicilerden büyük beğeni topladı. Konseri ilgiyle dinleyen konuklar, gecenin sonunda sanatçıları uzun süre alkışladı.

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

Elektrik kablosu ile kendini astı

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Bütün Şehir Seferber Oldu

İMASKOP genel kurulunda başkanlık seçimi öncesi gerginlik

Doğa koleji 7. yaratıcı çocuk festivali'nde binlerce çocukla buluştu

Hikmet Şahin Kültür Parkı Giriş Çıkışlarına Lgs Düzenlemesi

İnegöl Belediyesi’nin Gitar Kursu Kursiyerleri Sertifikalarını Aldı

Başkan Taban İnegöl Belediyesi Stajyerleriyle Bir Araya Geldi

Kültür Fabrikası’nın kış dönemine görkemli kapanış

  • BIST 100

    17242,49%-0,12
  • DOLAR

    46,15% 0,06
  • EURO

    53,41% 0,28
  • GRAM ALTIN

    6075,07% 0,61
  • Ç. ALTIN

    10013,24% 0,00