GÜNDEM 11.06.2022 19:03:00 0
Elektrik kablosu ile kendini astı

Elektrik kablosu ile kendini astı

Mahmudiye Mahallesi 19. Mobilya Sokak üzerinde meydana olayda, elektrik kablosu ile kendisini asan Mobilacı İşadamı hayatını kaybetti.

Edinilen bilgilere göre olay Mahmudiye Mahallesi 19. Mobilya Sokak üzerinde meydana geldi. Sokak üzerinde bulunan bir işyerinde, psikolojik sorunları olduğu iddia edile  Mustafa Ö. (47) isimli işadamı, kendisini elektrik kablosu ile asarak intihar etti. Meydana gelen olay nedeni ile bölgeye çok sayıda emniyet ekibi yönlendirildi. İşadamın cansız bedeni ise savcılık incelemesinin ardından İnegöl Devlet Hastanesi Morguna kaldırıldı. Olayla ilgili tahkikat sürüyor.

1 ay boyunca her gün 2 bin 500 kişiye köfte ekmek

CANAN KARATAY İNEGÖL'DE

Elektrik kablosu ile kendini astı

Bütün Şehir Seferber Oldu

İnegöl Belediyesi’nin Temizlik Filosu Yapay Zeka İle Güçleniyor

Bursa'da aşure kazanları birlik için kaynayacak

İnegöl'de yollar yenileniyor

İnegöl'de altyapı hamlesi

İnegöl’de 2 Noktada Dere Islah Çalışmaları Devam Ediyor

İnegöl Emlak Müşavirleri Derneği’nden EİDS uyarısı

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,97% 0,29
  • GRAM ALTIN

    5973,42% -0,10
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00